René Vorre Jørgensen

Viborg

Beskæftigelse

Business Consultant

Jeg er gift med Ulla og bor i Viborg. Vi har 2 børn, Noah fra 2011 og Dicte fra 2015. Jeg arbejder som IT forretningskonsulent ved TRIMIT Danmark.
Som medlem af skoleforældreråd, fodbold- og håndboldtræner samt håndbolddommer er foreningsarbejde naturligt for mig.
Gennem kandidatuddannelse og efterfølgende mere end 20 års arbejde med it og økonomi har jeg, specielt igennem daglig kundekontakt landet over, fået fingeren på pulsen med forretningsprocesserne i mange danske virksomheder, hvorfor økonomi også er naturligt for mig.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.