Pressen er meget velkommen til at henvende sig til os i Velliv Foreningen.

Christina Hjemmeside

Christina Gro Storm-Andersen

Download fotos af Peter Gæmelke

Download fotos af Peter Gæmelke, formand for Velliv Foreningen.

Velliv Foreningens logo png

Logo i png

Download foreningens logo i ai

Logo i ai

Brug af Velliv Foreningens logo i forbindelse med projekter

Velliv Foreningen skal krediteres med logo i kommunikationen af støttede projekter. Kontakt os, før du offentliggør eller trykker noget med Velliv Foreningens logo.

Logo

Velliv Foreningens logo skal så vidt muligt trykkes i orange, men kan alternativt vises i hvid.

Hjemmeside

Hvis et projekt har sin egen hjemmeside, skal Velliv Foreningens logo stå tydeligt på dens forside, helst øverst.

Facebook og sociale medier

Hvis det støttede projekt har sin egen facebookside, skal Velliv Foreningens logo være tydeligt placeret i coverfotoet (topbilledet). Derudover skal Velliv Foreningen og støtten nævnes, når et projekt omtales på sociale medier. Se eksempel her. Det kan suppleres med @vellivforeningen eller hashtagget #vellivforeningen ved omtale på LinkedIn, Instagram og Facebook. Nedenfor er et billede fra en kampagne på de sociale medier.

Tryksager

Når der produceres tryksager (flyers, avis, plakater eller lignende), skal Velliv Foreningens logo være synligt på forsiden.

Merchandise

Når der produceres merchandise som en del af projektet, skal Velliv Foreningens logo trykkes på.

Film og video

Når der produceres film og video som en del af projektet, skal Velliv Foreningens logo være tydeligt.

Outdoor

Når der produceres outdoor materialer til projektet, skal Velliv Foreningens logo være synligt.

Designguide

I større projekter kan det være nyttigt at udarbejdes en designguide eller designmanual, der giver et overblik over projektets evt. visuelle identitet samt logobrug. Særligt når der er mange parter, kan det gøre det daglige kommunikationsarbejde nemmere.

Facebook og sociale medier

Hvis det støttede projekt har sin egen facebookside, skal Velliv Foreningens logo være tydeligt placeret i coverfotoet (topbilledet). Derudover skal Velliv Foreningen og støtten nævnes, når et projekt omtales på sociale medier. Se eksempel her. Det kan suppleres med @vellivforeningen eller hashtagget #vellivforeningen ved omtale på LinkedIn, Instagram og Facebook. Nedenfor er et billede fra en kampagne på de sociale medier.