Nyhed 26.07.2022

Online konference om fire dages arbejdsuge

Flere danske virksomheder og kommuner har introduceret fire dages arbejdsuge. For at fastholde medarbejdere og for at øge effektiviteten. Men er fire dages arbejdsuge svaret? Og hvad skal der til for at implementere det?
Formiddag med å fokus (6).png

Uanset om du er medarbejder, leder eller konsulent i en SMV, så skal du sætte kryds i kalenderen fredag d. 16. september. Her inviterer Velliv Foreningen kl. 9.30-12.00 til debat om fleksibilitet på arbejdsmarkedet, hjemmearbejde og 4 dages arbejdsuge.

Deltag på den gratis online konference og hør, hvilke faktorer, der er afgørende for at tiltrække og fastholde dygtige medarbejdere.

På konferencen deler nogle af landets frontløbere inden for fleksible arbejdspladser ud af deres erfaringer med eksempelvis 4 dages arbejdsuge, der ikke bare har øget trivslen, men også omsætningen i virksomhederne. Hør repræsentanter fra fire virksomheder, der har indført den fire dags arbejdsuge fra flere forskellige brancher: Jens Broch, CEO, Sunset Boulevard, Henrik Stenmann, CEO, IIH Nordic, Brian Jørgensen, Direktør, JEROS A/S og Bo Kønskov Hansen, Co-CEO, Abtion.

Stil spørgsmål til dem og eksperter. Her finder du også ud af, hvor stor en indflydelse måden vi arbejder på, har på fastholdelse og trivslen på arbejdspladsen.

På 2,5 times online konference, der er ganske gratis, får du:

• Konkrete redskaber, andre virksomheder har brugt, til at øge trivslen
  • Unik indsigt i, hvordan arbejdslivet i fremtiden kunne se ud
  • Fortællinger om de udfordringer, der kan følge med, ved store forandringer i en virksomhed, og hvordan de løses.