Nyhed 10.08.2022

Få en plakat til Danmarks Mentale Sundhedsdag 2022

Mandag d.10.oktober er Danmarks Mentale Sundhedsdag, som mange arbejdspladser har fået støtte til af Velliv Foreningen. Bestil en plakat for at synliggøre fejringen på jeres arbejdsplads.
DMS.jpg

For at gøre lidt mere ud af Danmarks Mentale Sundhedsdag 2022, er det nu muligt at få gratis plakat på vores online-platform. Hæng dem op på jeres arbejdsplads og synliggør, at I er med at fejre dagen.

Plakaten kan hentes her.

• Brugernavn: hentmateriale
  • Login: hentmateriale

Plakaten kan downloades og printes, og man kan også få tilsendt en eller flere i A3 format.

Webinar: Bliv klar til Danmarks Mentale Sundhedsdag

Har I fået støtte af Velliv Foreningen til at afholde dagen i uge 41, kan I tilmelde jer et gratis webinar. Vi har allieret os med organisationskonsulent Mads Bab mandag den 29. august 2022 kl. 9.00-10.00.

Mads vil give konkrete råd til, hvordan I planlægger og gennemfører en dag, der gør en forskel. Hvordan sikrer I, at alle kommer på banen, og hvordan kommer I godt videre med varige forandringer efter sundhedsdagen.

Tilmeld jer her.

Alle tilmeldte får efterfølgende tilsendt optagelse af webinaret, så I behøver ikke gå glip af pointerne, hvis I er forhindret i at deltage i selve mødet. Men husk at tilmelde jer.

I kan på forhånd stille spørgsmål til Mads, som han vil tage op i webinaret, men der er selvfølgelig også god tid til at stille spørgsmål under selve mødet. Skriv jeres spørgsmål her.