Trivsel på tegnestuen, også når der er travlt

JAJA Architects ApS modtager en bevilling på 114.000 kr. fra Velliv Foreningen til en indsats, der skal sikre en sund balance mellem forretning, kvalitet og medarbejdernes trivsel.

Velliv_Vores arbejdsplads.png

JAJA Architects ApS

2024 - 2024

Hovedstaden

Vores arbejdsplads

Balance mellem forretning og trivsel

Med en bevilling på 144.000 kr. fra Velliv Foreningen har arkitektfirmaet JAJA Architects ApS nu iværksat en indsats, der skal balancere kravene fra en travl forretning med hensynet til medarbejdernes mentale sundhed.

Indsatsen vil sætte fokus på mental sundhed ved at gennemføre en omfattende forundersøgelse, hvor samtlige medarbejdere på tegnestuen vil deltage i en grundig trivselsundersøgelse. Dette vil blive suppleret med interviews af både medarbejdere og ledere for at identificere nøgleområder for forbedring.

På baggrund af undersøgelserne vil der blive udarbejdet en konkret stresspolitik, der bygger på virksomhedens tidligere erfaringer og vurderinger af arbejdspladsen. Denne politik vil blive aktivt formidlet og implementeret gennem møder og workshops for alle medarbejdere og ledere på tegnestuen.

Kontinuerlig evaluering og justering

Indsatsen vil ikke blot være en engangsforeteelse, men derimod en kontinuerlig proces med løbende evaluering og tilpasning. Målet er at sikre, at indsatsen løbende tilpasses tegnestuens behov og udvikling for at opnå de bedste resultater.

En ekstern konsulent vil være tilknyttet projektet, som er planlagt til afvikling fra januar til april 2024