Lena Hellström

Horsens

Beskæftigelse

Journalist

Jeg er ansat som konsulent i Dansk Sejlunion og har samtidigt min egen foredragsvirksomhed om adfærd, nudging og kommunikation. Som ung blev jeg uddannet håndværker og senere journalist. Gennem årene har jeg haft mange tillidshverv i div. råd og bestyrelser - senest som repræsentantskabsmedlem i Velliv Foreningen siden 2018 og i Nomineringsudvalget siden 2022.

Bæredygtighed, ordentlighed og gennemsigtighed i beslutningsprocesser er tre meget vigtige pejlemærker for mig i Velliv. Jeg bor med min mand i Haldrup ved Horsens. Min fritid bliver brugt på fysisk træning og sejlsport.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.