Tilbage på sporet - vi producerer med trivsel

Fuglebjerg Kistefabrik A/S modtager en bevilling på 223.992 kr. fra Velliv Foreningen til en indsats, der sigter mod at modvirke den hårde tone og et dårligt arbejdsfællesskab på arbejdspladsen.

Velliv_Vores arbejdsplads.png

Fuglebjerg Kistefabrik A/S

2024 - 2024

Sjælland

Vores arbejdsplads

Fokus på trivsel gennem aktiviteter

Hos Fuglebjerg Kistefabrik A/S er der behov for en fokuseret indsats på den mentale trivsel blandt medarbejderne. Derfor skal bevillingen fra Velliv Foreningen bruges til en indsats, der består af en række aktiviteter, som alle er designet til at fremme en positiv og støttende arbejdskultur.

Disse aktiviteter inkluderer trivselsinterviews af alle medarbejdere for at identificere konkrete udfordringer og behov samt workshops om den gode tone, kommunikation og feedback, og styrkelse af arbejdsfællesskabet.

Der vil også være fokus på persontyper i trivsel samt psykologisk sikkerhed for at skabe en dybere forståelse af virksomhedens kultur og fælles adfærd.

Fastholdelse af resultater

For at sikre, at de opnåede resultater fastholdes og implementeres effektivt, vil der blive tilknyttet to konsulenter fra Mobako. Disse konsulenter vil bistå med både team- og ledercoaching for at sikre, at indholdet fra workshopsene bliver integreret i virksomhedens daglige praksis og kultur.

Indsatsen forventes at blive gennemført fra januar til oktober 2024 og vil involvere hele arbejdspladsen, herunder både ledere og medarbejdere.

Med en dedikeret indsats og støtte fra Velliv Foreningen er Fuglebjerg Kistefabrik A/S klar til at tage skridt til at skabe et sundere og mere trivselsfremmende arbejdsmiljø for alle ansatte.