Nyhed 6.04.2021

Velliv Foreningen øger fokus på evaluering og videndeling

Velliv Foreningen byder velkommen til Dorte Rosendahl Kirkegaard som ny projektkonsulent.
Dorten.jpg

- Vi er glade for at kunne byde velkommen til Dorte, og ser frem til at drage nytte af Dortes mange års erfaring indenfor trivsel på arbejdspladsen. Nu har vi delt midler ud i over to år, og de første større projekter begynder at blive færdige. Derfor har vi nu grundlag for mere systematisk at indsamle resultater og stille dem til rådighed for alle interesserede, siger programchef for almennyttige uddelinger Lars Bo Petersen.

Dorte kommer fra en stilling som seniorkonsulent i Cabi. Her har hun især arbejdet med sygefravær og trivsel på strategisk og operationelt niveau. Hun vil bidrage til Velliv Foreningen med mangeårige erfaringer med at samarbejde med både virksomheder og organisationer.

– Jeg glæder mig til at være en del af rejsen. Velliv Foreningen har en flot mission, og det glæder jeg mig rigtig meget til at bidrage til med min viden. Med de mange penge, der deles ud følger, for mig at se, nærmest en forpligtigelse til at opsamle resultater og videreformidle erfaringer og effekter til arbejdspladserne, siger Dorte Rosendahl Kirkegaard.