Nyhed 28.11.2022

Søg penge til lokal trivsel

Hør om Velliv Foreningens pulje Lokal Trivsel - hvor I kan søge op til 50.000 kr. til en indsats der styrker den mentale sundhed for andre voksne, der hvor du bor.
_P1A9262_foreningernes hus.jpg

Velliv Foreningen inviterer til online møde om ansøgningssporet Lokal trivsel den 9. december kl. 10. Hvor foreninger NGOer, netværk o.lign. kan høre om muligheder for at søge penge hos os.

Vi bevilliger op til 50.000 kr. pr. ansøgning til lokale aktiviteter, der gør en forskel i dagligdagen ved at modvirke mentale udfordringer som ensomhed, følelsen af angst, isolation, mobning og chikane. Vi har tidligere støttet samtalegrupper og flere forskellige aktivitetshold.

På mødet vil vi uddybe, hvad vi støtter, fortælle om ansøgningsprocessen, svare på jeres spørgsmål og gennemgå det praktiske.

Vil du læse mere om, hvad vi støtter, så klik her. Næste ansøgningsfrist er den 6. januar 2023.

Tilmeld nu

Onlinemødet er fredag den 9. december 2022 kl. 10-11. Tilmeld dig mødet her.