Nyhed 28.07.2022

Velliv Foreningen søger skrivende studentermedhjælper

Kan du formidle fængende fortællinger om projekter indenfor mental sundhed og er du god til at organisere? Så har vi et spændende studenterjob til dig i fondslignende forening.
velliv_10_06_21-000768lille.jpg

Velliv Foreningen søger en engageret og dygtig studentermedhjælper, der kan bistå med kommunikation på forskellige platforme og desuden varetage koordinerende opgaver i forbindelse med donationsmodtagelser.

Vi en medlemsforening, der ejer pensionsselskabet Velliv, og arbejder for at fremme mental sundhed særligt i arbejdslivet. Velliv Foreningens sekretariatet står for foreningens formuepleje, betjener de foreningsdemokratiske fora, indstiller ansøgninger og administrerer bevillinger og er desuden engageret i en lang række kommunikationsaktiviteter og samarbejder internt og eksternt.

Du vil blive tilknyttet vores uddelings- og kommunikationsteam.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte

• At producere indhold til hjemmeside og SoMe
  • Grundlæggende research og opsøgende kontakt
  • Koordinering af og kommunikation omkring uddelinger
  • Bistand på messer og møder
  • Andre forefaldende opgaver

Dine kompetencer

Du kan skrive flydende tekster om vores aktiviteter primært til sociale medier og hjemmeside. Du er desuden god til at organisere og kommunikere. Du får noget fra hånden og har en god fornemmelse for forskellige målgrupper.
Du læser til journalist eller er i gang med en kommunikationsuddannelse, og hvis du har dokumenteret erfaring med skriftlig formidling er det et plus. Som person er du venlig, uhøjtidelig, god til at samarbejde og til at hjælpe til.

Vi tilbyder

Et varieret og fagligt relevant studiejob og et godt indblik i, hvordan en fondslignende forening arbejder. Du kommer til at arbejde i et dynamisk miljø, hvor du får mulighed for at stifte bekendtskab med mange forskellige kommunikationsopgaver.
Arbejdsomfanget forventes at ligge på ca. 15 timer om ugen og stillingen aflønnes på timebasis. Arbejdstiden aftales over 2-3 dage ugentligt. Arbejdssted: Lautrupvang 10, 2750 Ballerup og ved eksterne arrangementer. Tiltrædelse snarest muligt.
Vil du vide mere, kan du kontakte kommunikationskonsulent Christina Gro Storm-Andersen på cga@vellivforeningen.dk

Ansøgning

Vi vurderer ansøgninger løbende. Send din ansøgning og CV til ansoegning@vellivforeningen.dk

Velliv Foreningen har ca. 380.000 medlemmer, som er kunder hos pensionsselskabet Velliv. En del af foreningens overskud går til almennyttige projekter for mental sundhed i arbejdslivet. Midlerne kan søges af alle virksomheder, foreninger og organisationer.