Nyhed 19.11.2021

Repræsentantskabsmøde med analyse af donationer i 2020-2021 og evaluering af afsluttede projekter, samt valg til nomineringsudvalget.
Rep. møde juni.jpg

Velliv Foreningens 50 repræsentantskabsmedlemmer træder sammen torsdag den 25. november i Middelfart. Mødet byder på en analyse af det sidste års uddelinger og en samlet evaluering af de første 19 færdiggjorte projekter.

Velliv Foreningen skal hvert år udpege kandidater til Vellivs otte bestyrelsesposter. Et nomineringsudvalg har til opgave at udarbejde en indstilling af egnede kandidater. Hvert år skal repræsentantskabet vælge to repræsentantskabsmedlemmer til nomineringsudvalget, der også består af to medlemmer af bestyrelsen.

Derudover er der til mødet foreslået en række justeringer i flere af foreningens styrringsdokumenter.

Endelig byder mødet på besøg af Gitte Aggerholm, direktør og CFO i Velliv, der skal tale om den seneste udvikling i Velliv og Christine Loft Hunderup, digital udviklingsdirektør, der skal tale om udvikling af digitale selvbetjeningsløsninger.