Repræsentanterne genforenes 10. juni

Velliv Foreningens repræsentantskab samles den 10. juni til det første fysiske møde i 1 1/2 år.

_C2A1566.jpg

Torsdag den 10. juni samles Velliv Foreningens 50 repræsentanter fysisk til repræsentantskabsmøde for første gang i mere end halvandet år. Repræsentanterne skal på mødet blandt andet drøfte og vedtage en ny strategi for foreningen.

Morten Møller, kommerciel direktør i Velliv, vil også komme forbi mødet med et oplæg.

Derudover vil repræsentanterne på mødet få besøg af tre støttede projekter. Det er Selvhjælp Herning v/Maria Hussak, et projekt hos Frederiksborg Brand og Redning om mental trivsel i beredskabet v/Henriette Højbjerg og Muneeza Rosendahl. Og endelig kommer Professor Troels Wesenberg Kjær fra Neurologisk Afdeling, Sjællands Universitetshospital og fortæller om et støttet projekt om effekt af brugen af elektroniske devices på helbred og trivsel.

Coronanedlukningen har også bragt noget godt med sig. På baggrund af gode erfaringer fra digitale møder vil afstemninger på mødet blive gennemført digitalt via mobiltelefon.