Nyhed 6.05.2020

Ordinært repræsentantskabsmøde afholdes den 3. juni

Der er nu fastsat en ny dato for det repræsentantskabsmøde, der blev udsat på grund af Coronakrisen. Mødet bliver digitalt.
_C2A9697.jpg

Velliv Foreningen udskød i marts sit ordinære repræsentantskabsmøde i håbet om at kunne afholde mødet fysisk, så alle repræsentanter kunne møde hinanden og nyde den livlige debat, der plejer at finde sted på foreningens møder.

På baggrund af Coronakrisens omfang og varighed har foreningen nu truffet beslutning om, i stedet at afholde sit ordinære repræsentantskabsmøde digitalt. Mødet afholdes den 3. juni 2020 og på mødet træffer foreningens repræsentantskab både beslutning om medlemsbonus, bevilling til almennyttige uddelinger og hvem, der skal sidde i foreningens bestyrelse.

Mødets sene afholdelse betyder, at en udbetaling af medlemsbonus tidligst vil ske efter sommerferien.