Nyhed 21.08.2019

Medlemsmøder i Odense og Esbjerg i september

Vil du blive klogere på mental sundhed i arbejdslivet og på Velliv Foreningens indsats? Så tag med til eksklusivt og gratis medlemsmøde onsdag den 4. september i Odense og torsdag den 5. september i Esbjerg.
Malene 6_rs.jpg

Velliv Foreningen afholder i 2019 en række medlemsmøder over hele landet. De næste medlemsmøder foregår i Odense Kongrescenter den 4. september og på Fiskeri- og Søfartsmuseet i Esbjerg den 5. september. Begge møder starter kl. 17.00 og varer til kl. 18.30.

Alle medlemmer af Velliv Foreningen kan tilmelde sig medlemsmøderne på dette link.

Se en video fra vores seneste medlemsmøde på Bornholm.

Oplæg fra kendt stressforsker
En af landets førende stressforskere, Malene Friis Andersen, byder på viden og konkrete redskaber til at skabe trivsel og mental sundhed hos dig selv og på din arbejdsplads.

Velliv Foreningen byder på lidt til den værste sult og fortæller kort om, hvordan foreningen arbejder med at fremme mental sundhed i arbejdslivet. Deltagerne vil også blive klogere på, hvordan Velliv Foreningen varetager ejerskabet af pensionsselskabet Velliv.

Det er kun medlemmer af Velliv Foreningen, der kan deltage.