Cathrine Riegels Gudbergsen

Cathrine Riegels Gudbergsen

Næstved

Beskæftigelse

Agrarøkonom, samt Cand. Psych.

Jeg er uddannet agrarøkonom, samt Cand. Psych. Jeg har mit eget landbrug med fokus på markbrug, skovbrug og boligudlejning. Derudover sidder jeg i byrådet i Næstved. Privat er jeg gift med Lars, og vi har 4 børn i alderen 9-19. Jeg laver en masse frivilligt arbejde, og er en ildsjæl der brænder for at gøre en forskel for mange.

Uddannelse:

Agrarøkonom fra Næsgaard, Cand. Psych. Fra Københavns Universitet, Niels Brocks bestyrelsesuddannelse

Erhvervserfaring:

Selvstændig landmand siden 2003. Tidligere privatpraktiserende psykolog. Diverse bestyrelsesarbejde. Byrådsmedlem i flere perioder

Bestyrelsesposter:

Medlem af Vellivs bestyrelse, Næstformand i Sjællandske Mediers bestyrelse, Formand i Herlufmagle Hallens bestyrelse, Medlem af bestyrelsen i Den Ostenfeldtske bestyrelse.