Natascha Joof

Herning

Beskæftigelse

Cand.jur/ selvstændig

Jeg har på trods af en alder på 41 år mere end 20 års politisk og organisatoriskerfaring, samtidig med at jeg har gjort karriere i det private erhvervsliv. Den viden og de kompetencer jeg har tilegnet mig med mere end 15 år i Herning Byråd og ved i en ung alder at tage ansvar som bestyrelsesmedlem- og formand i forskellige foreninger og organisationer, vil jeg bruge aktivt til at styrke og udvikle Velliv Foreningen. Repræsentantskabet og bestyrelsen skal sikre, at foreningen drives i den retning medlemmerne har givet mandat til. Det vil jeg være garant for. Jeg er et menneske med et globalt udsyn, men særdeles rodfæstet i den midtjyske muld. Jeg elsker at rejse ud i verden, og har i årevis arbejdet på forskellige projekter via organisationen JCI. Jeg vil bidrage til udviklingen af Velliv Foreningen via også disse erfaringer. Jeg er drevet af en dagsorden, hvor menneskers hverdag og vilkår er omdrejningspunktet. Når dagen er omme, så handler det om at skabe optimale rammer for dig og mig – og for det liv vi ønsker at leve. Mintilgang til arbejdet vil være holistisk og med udgangspunkt i medlemmernes mandat. Jeg er resultatorienteret og strategisk stærk.