Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage.

Kontakt

Velliv Foreningen fmba
CVR-nr. 36741422
Lautrupvang 10
2750 Ballerup
Tlf.: 22 60 07 12
Mail: info@vellivforeningen.dk

.ASPXAUTH vellivforeningen.dk

Bruges til at lade brugere, der er logget ind,
få adgang til lukkede områder af hjemmesiden
(kun relevant for repræsentanter,
der bruger repræsentantskabsplatformen)

2 år
ASP.NET_SessionId vellivforeningen.dk Gemmer en unik bruger ID, så Velliv Foreningen kan se,
hvordan du bevæger dig rundt på hjemmesiden
(så vi kan gøre hjemmesiden bedre for dig)
Session
_ga vellivforeningen.dk

Bruges til at skelne mellem brugere. Se mere.

_gid vellivforeningen.dk Bruges til at skelne mellem brugere. Se mere. 1 dag
YSC YouTube Unik ID, der tildeles en bruger,
der ser en YouTube video på Velliv Foreningens hjemmeside
Session
vuid Vimeo Unik ID, der tildeles en bruger,
der ser en Vimeo video på Velliv Foreningens hjemmeside
uid Yahoo! Inc

Samler data om en brugers
browser aktivitet og hvilke sider, der loades

2 måneder
cid Google Kontrollerer arbejdspres på tværs af flere servere 2 måneder
PREF Google Giver hver computer et unikt i ID
og hjælper Google til at tracke YouTube videoer
8 måneder
NID Google Registrerer unikke ID'er til at opdage
gentagne besøg. Bruges til at målrette annoncer.
6 måneder
__utma Google Analytics

Bruges til at genkende brugere og sessioner.

2 år
sendes data til Google Analytics.
30 minutter
LOGIN_INFO Youtube   2 år
SSID Youtube   2 år
SID Youtube   2 år