Trivsel gennem ledelse og GAIS

Netic A/S modtager en bevilling på 235.000 kr. fra Velliv Foreningen til et projekt, der adresserer udfordringer i deres organisation.

Velliv_Vores arbejdsplads.png

Netic A/S

2023 - 2024

Nordjylland

Vores arbejdsplads

Til kamp mod stress

Med en stigende andel af medarbejdere, der oplever stresssymptomer, erkender Netic nødvendigheden af at opkvalificere deres ledere. Projektet, der har modtaget støtte fra Velliv Foreningen, er designet til at give lederne indsigt i, hvordan de bedre kan forebygge stress og fremme trivslen blandt medarbejderne.

Nectic A/S har allieret sig med Progreso A/S for at implementere et omfattende lederudviklingsforløb. Dette inkluderer workshops med fokus på god ledelse, udvælgelse af relevante ledelsesværktøjer og metoder samt et lederudviklingsforløb for både topledelse og mellemledere.

Målet er at udruste lederne med de nødvendige færdigheder og værktøjer til at håndtere stressfaktorer og skabe et sundt arbejdsmiljø.

Trivsel fra topledelse til teams

Projektet involverer ikke kun ledere, men også alle medarbejdere i en række workshops, der arbejder med GAIS-målinger. Fokus vil ligge på at identificere områder til forbedring og bevarelse af styrker i organisationen.

Nectic tager et ambitiøst skridt mod at skabe et sundt og trivselsfremmende arbejdsmiljø for alle medarbejdere.

Projektet strækker sig fra november 2023 til maj 2024 og involverer 16 ledere og 130 medarbejdere.