Online4YOU

I projektet Online4YOU indgår der online samtaler med en terapeut, healing, meditation samt kognitiv baseret mindfulness-undervisning.

Akutpulje_web_uden_txt.png

Det Forskudte Dige

Syddanmark

Akutpulje

2020

Projektet henvender sig til borgere i Kolding, der har brug for særlig støtte i håndteringen af livets udfordringer. Foreningen har en gruppe medlemmer samt følgere på de sociale medier, som har et behov for denne online undervisning og samtaler mm. Medlemmerne har mentale udfordringer som psykisk sygdom, ensomhed, stress, depression og angst. Desuden bliver onlineplatformen Online4YOU et alternativ til et allerede igangsat projekt om fællesspisning. Fællesspisningen skulle have forgået i Folkehuset, men pga. corona-situationen kommer det til at foregå på den online platform i stedet.