Mandecamp for kræftramte mænd

Kræftens Bekæmpelse Middelfart Lokalforening modtager 24.000 kr. i bevilling fra Velliv Foreningen, til et arrangement for kræftramte mænd.

Velliv_Lokal trivsel.png

Kræftens Bekæmpelse Middelfart Lokalforening

2022 - 2022

Syddanmark

Ud af huset

Kræftens Bekæmpelse ønsker at få kræftramte mænd ud af huset, og ud og møde mænd i samme situation. Målet er at styrke det særlige fællesskab, og desuden give merværdi for den enkelte og dennes pårørende.

Mandecamp

Kræftens Bekæmpelse i Middelfart ønsker at afholde en mandecamp for kræftramte mænd. Det kommer til at finde sted i en spejderhytte og strække sig over to dage. På campen vil der blive holdt relevante foredrag, samt tilkoblet en kok, som vil lave bæredygtig og grøn mad. På campen vil der desuden være en instruktør som bl.a. sørger for, at mændene kommer ud i naturen begge dage.