Hello Kitchen – Foreningen for madglæde og fællesskaber

Indsatsen går ud på at motivere og styrke fællesskabet hos socialt udsatte familier – især enlige kvinder og deres børn. Dette skal gøres ved at afholde to on-line madlavningsevents, som er målrettet de udsatte familier.

Akutpulje_web_uden_txt.png

Mors Verdenskøkken

Akutpulje

2023

Hello Kitchen vil markedsføre deres events gennem boligsociale koordinatorer, så de kan nå ud til udsatte familier i boligsociale områder. De forventer at tiltrække mindst 60 familier til de to events, og at samarbejde med mere end ti boligsociale koordinatorer. Hello Kitchen har erfaring med at afholde online live madlavning events - pga. af coronakrisen – hvor mere end 1.000 familier har set med. Mors Verdenskøkken tager afsæt i forskellige madkulturer og bygger på et pædagogisk og motiverende læringsrum.