Golf for Veteraner

Horsens Golfklub modtager 30.000 kr. i bevilling fra Velliv Foreningen til en indsats, der skal fremme et trygt socialt fællesskab med plads til personlig udvikling, for veteraner.

Velliv_Lokal trivsel.png

Horsens Golfklub

2023 - 2023

Midtjylland

Trygge rammer i Horsens Golfklub

Horsens Golfklub ønsker at starte et projekt, hvor de åbner foreningens døre for veteraner.

Ansøger og golfmanager, Ronny Kert, skriver: "Vi skal gennem et trygt socialt samvær med andre skabe udvikling af bekendtskaber og netværk for sårbare krigsveteraner og bruge det stærke foreningsliv til at skabe trygge rammer.".

Denne indsats modtager Horsens Golfklub en bevilling på 30.000 kr. fra Velliv Foreningen til.

Personlig udvikling

Indsatsen skal skabe et forum med plads til personlig udvikling, gennem sociale aktiviteter, som f.eks. golftræning, "walk and talks", oplæg og samtaler med coaches og frivilligt arbejde i foreningen foredrag.

Det forventes at ca. 50 veteraner vil deltage, og projektet skal vare omkring et halvt år.