Nyhed 11.06.2024

Velliv Foreningen Live: Pas på chefen!

Se med, når vi i denne udgave af Velliv Foreningen Live sætter fokus på livet som leder og kommer med inspiration og værktøjer, der kan skabe et sundere ledelsesmiljø til gavn for den enkelte leder, men også for medarbejderne og arbejdspladsen generelt.

Pas På Chefen

Som leder står man alt for ofte alene, når det handler om egen trivsel.

Hvem skal man tale med, når der er en udfordring med den overordnede eller i teamet? Medarbejdernes trivsel har været i fokus i årtier, mens det forholder sig helt modsat for lederne.

Se med, når vi i denne udgave af Velliv Foreningen Live Pas på chefen! sætter fokus på livet som leder og kommer med inspiration og værktøjer, der kan skabe et sundere ledelsesmiljø til gavn for den enkelte leder men også for medarbejderne og arbejdspladsen generelt.

I udsendelsen taler vores vært, Nynne Bjerre Christensen, bl.a. med Jan Heiberg, som er ekspert i ledelse, og lektor ved Aalborg Universitet.

Undervejs i udsendelsen vil der være rig mulighed for at stille spørgsmål til vores eksperter og få svar på nogle af de konkrete problemstillinger, som I sidder med på jeres arbejdsplads.

Velliv Foreningen Live. online d. 27. juni 2024 kl. 10.00-11.30

Gratis webinar 27. juni 2024 kl. 10.00-11.30.

Tilmeld dig nu