Nyhed 1.03.2019

Studenterjob til Velliv Foreningens kommunikation

Er du god til at organisere arrangementer og kan du formidle fængende historier om vores almennyttige uddelinger? Så har vi et spændende og alsidigt studenterjob til dig.
Velliv Foreningen logotype Primary Orange RGB.jpg

Velliv Foreningen søger en engageret og dygtig studentermedhjælper, der kan bistå med koordinerende og praktiske opgaver ved events og arrangementer og interesserer sig for kommunikation på forskellige platforme.

Vi en medlemsforening, der er majoritetsejer af pensionsselskabet Velliv. Vi har også et almennyttigt formål om at fremme mental sundhed særligt i arbejdslivet.

Velliv Foreningens sekretariatet står for foreningens formuepleje, betjener de foreningsdemokratiske fora, indstiller ansøgninger og administrerer bevillinger og er desuden engageret i en lang række kommunikationsaktiviteter og samarbejder internt og eksternt.

Du vil blive tilknyttet vores uddelings- og kommunikationsteam, hvor du har mulighed for at arbejde både selvstændigt og med rutineprægede arbejdsopgaver.

Dine daglige opgaver vil bl.a. omfatte

• Koordinering af lokale events i forbindelse med uddelinger
• Bistand ved medlemsarrangementer, kampagner og Folkemødet
• Udkast til tekster til hjemmeside og sociale medier
• Grundlæggende research og opsøgende kontakt
• Andre forefaldende opgaver.

Dine kompetencer

Du er god til at organisere og stå for praktisk afvikling af arrangementer. Desuden kan du skrive korte og flydende tekster om vores aktiviteter til sociale medier og vores hjemmeside. Du har helt styr på retskrivningen, får noget fra hånden og har en god fornemmelse for forskellige målgrupper.

Du læser til journalist eller er i gang med en praktisk kommunikationsuddannelse, eller du studerer andet og har dokumenteret erfaring med kommunikation. Du har ca. to år tilbage af dit studium og har en bred interesse for samfundet og gerne for mental sundhed. Som person er du venlig, uhøjtidelig, god til at samarbejde og til at hjælpe til.

Vi tilbyder

Et varieret og fagligt meget relevant studiejob og et godt indblik i, hvordan en forening med mange forskelligartede opgaver og aktiviteter arbejder. Du kommer til at arbejde i et dynamisk miljø, hvor du får mulighed for at stifte bekendtskab med mange forskellige kommunikationsopgaver.

Arbejdsomfanget forventes at ligge på ca. 15 timer om ugen og stillingen aflønnes på timebasis. Arbejdstiden aftales over 2-3 dage ugentligt. Arbejdssted: Lautrupvang 10, 2750 Ballerup og ved eksterne arrangementer. Tiltrædelse snarest muligt.

Vil du vide mere, kan du kontakte chef for almennyttige aktiviteter og kommunikation Lars Bo Pedersen på lbp@vellivforeningen.dk eller kommunikationskonsulent Lars Hjorth Bærentzen på lhb@vellivforeningen.dk.

Ansøgning

Ansøgningsfrist 22. marts 2019.

Send din ansøgning og CV til info@vellivforeningen.dk

Velliv Foreningen har 340.000 medlemmer, som er kunder i pensionsselskabet Velliv. Vi blev stiftet i 2015 med en formue på 8 mia. kr. og er majoritetsejer af Velliv. Velliv Foreningen vil sikre en stærk demokratisk basis gennem engagement og valgdeltagelse i foreningen, medlemsbonus og andre medlemsfordele. Desuden arbejder foreningen for at fremme god mental sundhed i Danmark gennem almennyttige aktiviteter.