Nyhed 30.03.2016

Invitation til pressemøde

Pressen inviteres hermed til telefonisk pressemøde i forlængelse af repræsentantskabsmøde i Foreningen NLP fredag den 1. april 2016.
_O9A6094.jpg

Pressemødet er planlagt til kl. 18:15, og du kan deltage ved at ringe til mødetelefonen. Husk at tilmelde dig.

Repræsentantskabsmødet i Foreningen NLP den 1. april er det første repræsentantskabsmøde efter det landsdækkende valg til repræsentantskabet, der blev afholdt januar-februar 2016. Repræsentantskabet er efter 1. april valgt af og blandt medlemmerne af Foreningen NLP – dvs. de danske forsikringstagere i Nordea Liv & Pension.

Repræsentanterne skal på mødet bl.a. tage stilling til en række spørgsmål om governance, tage en indledende drøftelse om foreningens strategi og vælge bestyrelsesmedlemmer til foreningen.

Du har mulighed for at stille spørgsmål til formanden og næstformanden for bestyrelsen i Foreningen NLP.

Tilmelding skal ske til Kristoffer Boye Astrup, 30 22 01 53, kba@fnlp.dk. Du får telefonnummeret, når du tilmelder dig.

Om Foreningen NLP
Foreningen NLP er en forening for de ca. 300.000 danske kunder i Nordea Liv & Pension. Foreningen blev etableret i august 2015 i forbindelse med, at TryghedsGruppen blev opdelt i to – henholdsvis Foreningen NLP for de danske kunder i Nordea Liv og Pension, og TryghedsGruppen, som fortsatte med de danske kunder fra Tryg som medlemmer.