Nyhed 6.09.2018

Administrativ medarbejder til almennyttige uddelinger

Foreningen Norliv er en demokratisk baseret forening, hvis medlemmer er kunder i Nordea Liv og Pension. Vi er i fuld gang med at indkøre foreningens første almennyttige uddelinger, og har brug for en dygtig og engageret kollega, der kan hjælpe os med at styre ansøgnings- og bevillingsprocesser, svare på spørgsmål fra ansøgere og bevillingsmodtagere og have styr på opgaver ift. vores IT-system.
adult-beach-blue-water-238302.jpg

Foreningen Norliv uddeler til almennyttige aktiviteter indenfor forebyggelse af mental sundhed. Vi har fokus på arbejdspladsindsatser, ny viden og formidling og mindre og lokale indsatser. Vi søger en administrativ stærk kollega med erfaring fra uddelingsadministration f.eks. fra en privat fond, forening eller offentlige puljer.

Du skal have flair for systemer og strukturer, der sikrer et effektivt uddelingsarbejde i foreningen. Du vil få kontakt med mange samarbejdsflader, derfor er det vigtigt at du har styr på tal, og er klar og præcis i skriftlig og mundtlig kommunikation. Kendskab til IT-systemer, der understøtter de uddelingsadministrative processer, er en fordel. Vi forventer, at du kan dokumentere gode resultater med lignende aktiviteter fra nuværende og tidligere jobs.

Du får et meget udfordrende og spændende arbejdsområde og bliver en del af et uddelings- og kommunikationsteam, med højt kvalificerede medarbejdere og mange samarbejdspartnere. Vi arbejder tæt sammen i sekretariatet, hvor du vil referere til programchefen. Vi tilbyder gode muligheder for, at du kan udvikle dit ansvarsområde. Dine ansættelsesvilkår vil afspejle vores høje forventninger til dig.

Dine opgaver

• Vejledning og hjælp til ansøgere og bevillingsmodtagere
  • Screening af ansøgninger
  • Administration ifm. eksterne sagkyndige
  • Sagsbehandling ift. kontrol og udbetaling af bevillinger
  • Samarbejde med IT-leverandør om ændringer og opdateringer i vores fondssystem
  • Videreudvikling, tilpasning og dokumentation af flow og arbejdsgange
  • Deltagelse i medlemsmøder og arrangementer
  • Bistand ifm. andre opgaver i sekretariatet.

Dine personlige sider

• Struktureret, selvstændig og ansvarsbevidst med godt overblik
  • Flair for IT, administration og effektivisering af arbejdsgange
  • Engageret, serviceminded og pligtopfyldende
  • Hjælpsom og god til at samarbejde internt som eksternt.
  • Din ansøgning
  • Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt, og beder dig sende din ansøgning og cv til sekretariat@norliv.org snarest muligt og senest d. 20. september 2018. Vi holder løbende samtaler.

Kontakt
Vil du vide mere om stillingen og Norlivs indsatsområder, er du velkommen til at kontakte programchef Lars Bo Pedersen, lbp@norliv.org, tlf. 60 15 74 76. Se også www.norliv.org

Om Norliv - foreningen for kunder i Nordea Liv & Pension
Foreningen Norliv har ca. 340.000 medlemmer, som er kunder hos Nordea Liv & Pension. Vi blev stiftet i 2015 med en formue på 8 mia. kr. ved en opdeling af TryghedsGruppen. Foreningen sikrer en stærk demokratisk basis gennem engagement og valgdeltagelse i foreningen, udbetaling af medlemsbonus og andre medlemsfordele, og vi arbejder for at fremme god mental sundhed gennem almennyttige uddelinger. Dertil kommer interessevaretagelse over for Nordea Liv & Pension, som vi i 2018 har købt 70 % af. Vi er p.t. 7 ansatte i sekretariatet og bor på Lautrupvang 10 i Ballerup.