Projekter

Velliv Foreningen vil gøre op med stress, angst og depression i arbejdslivet. Derfor støtter Velliv Foreningen indsatser, der styrker trivsel og samarbejde. Se de projekter, Velliv Foreningen har støttet. Du kan eksempelvis filtrere på kategori og geografi.

Velliv Foreningen støtter den mentale sundhed på tre måder:

• Små og mellemstore private virksomheder søge midler hos Velliv Foreningen til indsatser, der styrker den mentale sundhed i arbejdslivet.
  • Velliv Foreningen støtter lokale aktiviteter hos borgere og civilsamfundsorganisationer, der er med til at styrke den mentale sundhed og modvirke udfordringer som ensomhed, angst depression, isolation, mobning og chikane.
  • Endelig støtter Velliv Foreningen forskning, analyser og formidling, der er med til at klarlægge konsekvenser af teknologiske og organisatoriske forandringer i samfundslivet og arbejdslivet, så samfundet og arbejdspladserne tidligt kan igangsætte forebyggende aktiviteter, der styrker menneskers mentale sundhed.