Otto Herner Fraenkel

Gentofte

Alder

Beskæftigelse

Fhv. Chefkunderådgiver i Nykredit Markets, valuta, erhvervskunder.

Jeg arbejder udelukkende for pensionskunderens interesser.

Jeg arbejder på at bygge bro mellem pensionskundernes interesser og Velliv Foreningens interesser.

Jeg arbejder på at få stoppet dobbeltbeskatningen.

Jeg arbejder på at få alle til at have et stort fokus på pensionskundernes/ejernes interesser fremover.

Jeg arbejder på at stoppe tyveriet af alle de mange mio. dkk. til velgørenhed, som tages uden pensionskundernes skriftlige accept.

Jeg arbejder på, at alle pensionskunder selv, på et oplyst grundlag, kan sige aktivt ja eller nej til at donere nogle af deres penge til Velliv Foreningens Velgørenhed, via en tillægskontrakt til kundens pensionsaftale.  Vi er et pensionsselskab, ikke en velgørenhedsorganisation/fond.

Jeg arbejder på at få gennemført store besparelser i Velliv Foreningen.

Jeg er fortsat meget kritisk over for ledelsen på pensionskundernes vegne.

Har I behov for at stille forslag til et repræsentantskabsmøde, eller andre spørgsmål, kan I sende mig forslagene, så fremsætter jeg dem på jeres vegne. Det er den eneste måde, I kan komme igennem med jeres spørgsmål, forslag.  Jeg skal have dem senest 8 uger før et repræsentantskabsmøde.

Skriv til mig, hvis I har spørgsmål til, hvad der foregår i Velliv Foreningen og Velliv Pension og Livsforsikring A/S, så skal jeg prøve at svarer jer/forklare det, som jeg oplever det hele.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.