Merete Røll Lærke

Alder

Beskæftigelse

Direktør

Jeg er optaget af mental sundhed og har arbejdet i flere medlemsorganisationer, der på forskellig vis havde øget mental sundhed som del af deres formål.

Jeg har erfaring som bestyrelsesmedlem fra organisationer på det sociale, sundhedsmæssige og kulturelle område. Jeg har en lederuddannelse og har flere kurser bag mig i relation til bestyrelsesarbejde.

Jeg arbejder pt. med at støtte og inspirere ledere til at skabe et mere nærværende og kreativt hverdagsliv for dem selv og på deres arbejdspladser med afsæt i praksiserfaring fra mit eget arbejdsliv som leder og fra andre organisationer, f.eks. implementering af fire dages arbejdsuge, eller uderum som arbejdsrum. Som repræsentant har jeg særligt fokus på strategiudvikling og ansvarlig ledelse, herunder særligt social og grøn bæredygtighed.

Jeg bor i Valby med min familie.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.