Lene Klejs Stuhr

Alder

Beskæftigelse

HR Director

Jeg er ansat som Associate Vice President i Agilent Technologies i Danmark. Jeg har ansvaret for HR i de 4 nordiske lande med i alt 800 ansatte. Jeg har ansvaret for virksomhedens pensionsordninger og har derigennem en stor personlig og faglig interesse i pensioner og investeringer. Jeg har blandt andet været ansvarlig for at forbedre medarbejdernes pensionsvilkår ved at flytte de danske medarbejderes pension til Velliv. Som en del af mit nuværende engagement i Velliv foreningen, er jeg valgt ind i Velliv Pensions bestyrelse, hvor jeg ligeledes kan arbejde med mine interesser indenfor pension.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.