Katja Thorsteen Larsen

Kalundborg

Beskæftigelse

Bestyrelsesmedlem i Finansforbundet i Nordea

Med en langvarig karriere indenfor finanssektoren har jeg en baggrund inden for pensionsområdet og en dyb forståelse for det vigtige arbejde med mental sundhed.

Jeg tror på at se muligheder frem for begrænsninger og bringer min nysgerrighed og åbenhed med mig i alt, hvad jeg gør.
Uden for min professionelle verden er jeg mentor for unge i ´lær for livet` og dedikeret pilatesinstruktør. Med min brede erfaring og passion for både økonomi og mennesker ser jeg frem til at bidrage konstruktivt til repræsentantskabet i Velliv Foreningen.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.