Allan Thomsen

Aabenraa

Beskæftigelse

Forsikringschef

Jeg bor i Rødekro med min kone Pia og vores tre børn på 21, 17 og 13. Prioriterer udelivet, sommerhus, løb, cykler og går ture med vores hund og gerne i samvær med familie og venner. Er uddannet speditør og siden haft rod i transportbranchen. De seneste 15 år hos ITD, Brancheorganisationen for den danske vejgodstransport, med ansvar for ITDs erhvervsforsikringer, målrettet transportbranchen i DK / EU. Herunder aftalen med NLP og Tryg. Påbegyndt udd. som Top Governance med fokus på direktionen og bestyrelsen.

Repræsentantens tilkendegivelser er udtryk for vedkommendes egne meninger og opfattelser og er således ikke udtryk for Velliv Foreningens holdning, eller Velliv Foreningens faktiske omstændigheder.