Konkurrencebetingelser hos Velliv Foreningen i forbindelse med valg til foreningens repræsentantskab i Region Hovedstaden og Region Sjælland

Hvis du deltager i Velliv Foreningens valgundersøgelse, har du mulighed for at deltage i en konkurrence om ét af 10 Tivolikort Sølv til en værdi af 779 kr. stykket.

Du kan deltage i konkurrencen i hele afstemningsperioden fra den 27. februar til den 11. marts 2024. Du kan kun deltage én gang. Din mulighed for at vinde, er uafhængig af, hvordan du besvarer undersøgelsen og om du tilmelder dig foreningens nyhedsbrev. Vinderchancen vil afhænge af, hvor mange der deltager i valgundersøgelsen.

Deltagelse i konkurrencer hos Velliv Foreningen er frivillig og ikke købsbetinget. For at deltage i konkurrencen, skal du være fyldt 15 år.

Når afstemningen er slut finder vores revisor, PwC, vinderne ved en lodtrækning. Vinderne trækkes i uge 11 2024 og får direkte besked. Navn og hjemby på vinderne offentliggøres på Velliv Foreningens hjemmeside. Vi leverer præmien direkte til vinderne. Præmier kan ikke ombyttes til andre varer eller til kontanter. Alle skatter og afgifter til staten er betalt.

Ansatte, repræsentanter og kandidater til valg i Velliv Foreningen og deres husstande kan ikke deltage i konkurrencerne. Det er heller ikke muligt at deltage i konkurrencer, hvis en person i husstanden er deltidsansat, projektansat, konsulentansat, freelancer el.lign. hos ovennævnte.

Ved begrundet mistanke om snyd forbeholder Velliv Foreningen sig ret til at udelukke deltagere fra konkurrencen.

Som deltager i en konkurrence accepterer du Velliv Foreningens ovennævnte konkurrenceregler. Du accepterer desuden, at Velliv Foreningen må offentliggøre dit navn og byen du bor i, såfremt du udtrækkes som vinder af konkurrencen.

Alle konkurrencevindere kontaktes direkte via e-mail, såfremt korrekt e-mail er opgivet ved deltagelse.

Ved spørgsmål om konkurrencen rettes henvendelse til: valg@vellivforeningen.dk

Hvis du vil vide yderligere om vores håndtering af dine personoplysninger kan du læse her.