Nyhed 19.03.2021

Repræsentantskabsmøde 25. marts: Beslutning om udbetaling af bonus

Velliv Foreningens repræsentantskab mødes online den 25. marts for blandt andet at træffe beslutning om udbetaling af bonus og pulje til støtte til mental sundhed.
Valg til bestyrelse F20.jpg

Torsdag den 25. marts samles Velliv Foreningens 50 repræsentanter digitalt til repræsentantskabsmøde. Det er tredje gang mødet holdes digitalt, men forhåbentlig bliver det sidste gang i denne omgang. Således er der planlagt et fysisk repræsentantskabsmøde i juni.

Repræsentanterne skal på mødet blandt andet beslutte fordelingen af overskuddet fra 2020 mellem bonuskroner til medlemmerne og uddelinger til mental sundhed. Repræsentantskabet har tidligere vedtaget, at 80 procent af foreningens overskud skal udbetales som bonus til medlemmerne og 20 % skal gå til almennyttige aktiviteter, der styrker danskernes mentale sundhed.

Derudover vil der være valg til både foreningens og Vellivs bestyrelse.

Endelig vil mødet også byde på et strategioplæg og indlæg fra Velliv vedrørende ansvarlige investeringer.