Nyhed 3.04.2020

Ordinært repræsentantskabsmøde og beslutning om bonus udsat

Ligesom resten af Danmark har Velliv Foreningen været nødt til at ændre i sine planer de sidste par uger.
_C2A1644.jpg

Det planlagte ordinære repræsentantskabsmøde den 26. marts er derfor blevet udskudt. Foreningens repræsentantskab har et stort engagement og en levende debatkultur. Derfor ønsker foreningen om muligt at afholde et fysisk repræsentantskabsmøde.

På det ordinære repræsentantskabsmøde træffer foreningens repræsentantskab både beslutning om medlemsbonus, bevilling til almennyttige uddelinger og hvem, der skal sidde i foreningens bestyrelse. Fordi mødet ikke har været afholdt, er der derfor ikke truffet beslutning om nogle af de emner endnu. Det betyder også at en udbetaling af medlemsbonus tidligst vil ske efter sommerferien.

Selvom der ikke har været afholdt et ordinært repræsentantskabsmøde, har foreningen afholdt et ekstraordinært skriftligt repræsentantskabsmøde. På mødet har foreningen besluttet hvem, der skal sidde i pensionsselskabet Vellivs bestyrelse. Vellivs bestyrelse består af fire uafhængige medlemmer og fire interne medlemmer, der også er repræsentanter i Velliv Foreningen, samt en række medarbejdervalgte medlemmer.