Nyhed 5.09.2019

Medlemsmøder i efteråret

Vil du blive klogere på mental sundhed i arbejdslivet og på Velliv Foreningens indsats? Så tag med til eksklusive og gratis medlemsmøder i november og december.
Malene 6_rs.jpg

Velliv Foreningen afholder i 2019 en række medlemsmøder over hele landet. De næste medlemsmøder foregår i:

• Ringsted, 20. november
    Scandic Ringsted
    Nørretorv 57
    4100 Ringsted
  • Hillerød, 27. november
    Festsalen Hillerød
    Søndre Jernbanevej 4D
    3400 Hillerød
  • Glostrup, 2. december
    Glostrup Park Hotel
    Hovedvejen 41
    2600 Glostrup

Alle møder starter kl. 17.00 og varer til kl. 18.30.

Alle medlemmer af Velliv Foreningen kan tilmelde sig medlemsmøderne på dette link.

Se en video fra vores seneste medlemsmøde på Bornholm.

Oplæg fra kendt stressforsker
En af landets førende stressforskere, Malene Friis Andersen, byder på viden og konkrete redskaber til at skabe trivsel og mental sundhed hos dig selv og på din arbejdsplads.

Velliv Foreningen byder på lidt til den værste sult og fortæller kort om, hvordan foreningen arbejder med at fremme mental sundhed i arbejdslivet. Deltagerne vil også blive klogere på, hvordan Velliv Foreningen varetager ejerskabet af pensionsselskabet Velliv.

Det er kun medlemmer af Velliv Foreningen, der kan deltage.