Nyhed 20.05.2019

Medlemsmøde på Bornholm 13. juni

Vil du blive klogere på mental sundhed i arbejdslivet sammen med en af landets førende stressforskere? Så tag med til eksklusivt medlemsmøde torsdag den 13. juni kl. 17.00 i Allinge. Deltagelse er gratis.
Malene 6_rs.jpg

Velliv Foreningens næste medlemsmøde foregår torsdag den 13. juni kl. 17.00 til 19.00 i Røgeriets Debattelt ved Allinge Røgeri.

En af landets førende stressforskere, Malene Friis Andersen, byder på viden og konkrete redskaber til at skabe trivsel og mental sundhed hos dig selv og på din arbejdsplads.

Velliv Foreningen byder på lidt mad og drikke og fortæller kort om, hvordan foreningen arbejder med at fremme mental sundhed i arbejdslivet.

Det er gratis at deltage, men det er kun medlemmer af Velliv Foreningen, der kan deltage.