Forskning

Forskningskonsulent som kan styrke danskernes mentale sundhed gennem flere og bedre forskningsprojekter

Vil du være med til at styrke danskernes mentale sundhed?

velliv_10_06_21-000768lille.jpg

Velliv Foreningen er i dag Danmarks største aktør inden for støtte til forskning i fremme af mental sundhed på arbejdspladsen. Foreningen har de sidste fire år støttet 29 forskningsprojekter, flere hundrede arbejdspladsprojekter og lokale projekter i civilsamfundet med over 200 mio. kr. Vores ambition er at fremme trivsel, positive arbejdsfællesskaber og mental sundhed i arbejdslivet.

Det gør vi gennem støtte til projekter og partnerskaber med private virksomheder, organisationer, forskningsmiljøer og andre relevante aktører på området samt gennem analyser, kampagner og arbejdspladsrettet forskning og egne signatur projekter.

Vi har analyseret udfordringerne på forskningsområdet og formuleret en ny strategi. Det er afgørende for os, at forskningsaktiviteterne bliver mere tværfaglige og langsigtede, og sigter på at løse konkrete udfordringer sammen med arbejdspladserne, samt at de formidles og udbredes til inspiration og virkningsfulde metoder til virksomhederne. Vi søger nu en kollega, som kan sikre, at vores forskningsprojekter designes, sådan at de integreres i praktisk anvendelse på danske arbejdspladser og skaber nytænkende initiativer, ny viden, nye metoder eller værktøjer.

Se mere og søg stillingen via Mercuiurval

Klik her.