Mental sundhed

Evaluerings- og analysekonsulent til mental sundhed

Jobopslag: Velliv Foreningen søger evaluerings- og analysekonsulent med interesse for mental sundhed i arbejdslivet.

b23.jpg

Om jobbet
Som konsulent kommer du til at arbejde inden for et spændende og aktuelt arbejdsfelt, hvor du kan gøre en forskel for mental sundhed på danske arbejdspladser. Velliv Foreningen har en solid økonomi, og i 2022 øger og styrker vi vores aktiviteter på uddelingsområdet. Det vil vi bl.a. gøre gennem rådgivning overfor ansøgere og evaluering af støttede projekter. Desuden vil vi sikre bedre vidensopsamling fra støttede projekter, styrke vores analysekapacitet for prioritering af vores indsats, samt i højere grad udbrede kendskabet til de værktøjer og metoder, som afgørende kan skabe bedre mental sundhed på arbejdspladserne.

Jobbet indebærer, at du får ansvaret for at gennemføre og videreudvikle vores evaluerings- og vidensopsamlingsaktiviteter i forbindelse med støttede projekter, udarbejde og koordinere analyser inden for mental sundhed på baggrund af data og tendenser på området, samt rådgive større arbejdspladsrettede projekter ift. evalueringsindsatsen.

Vi er et mindre sekretariat med tætte samarbejdsflader internt og mange eksterne samarbejdspartnere. Du bliver en del af kommunikations- og almennyttig-teamet, hvor du får erfarne, dedikerede og højt kvalificerede kollegaer. Vi arbejder tæt sammen med ambitioner om kvalitet, læring og udvikling. Du får også indsigt i arbejdet i en demokratisk forening, der takket være afkastet af en formue på 8,5 mia. kr. kan arbejde til gavn for både medlemmerne og det danske samfund.

Find det fulde jobopslag

Find det fulde jobopslag og søg her.