Valg 2020

I februar 2020 er der valg af repræsentanter fra Østdanmark. Alle medlemmer af Velliv Foreningen, der er bosat øst for Storebælt, kan stille op til valget. Opstillingsperioden begynder den 15. november 2019. Kom godt fra start og læs mere her på siderne om, hvordan du stiller op til repræsentantskabsvalget.

Vores repræsentantskab skal afspejle vores medlemsskare. Derfor opfordrer vi alle, der brænder for at påvirke Velliv Foreningen, til at stille op til valg.

At blive valgt kræver engagement. Er du klar til at stille op, skal du opfylde nogle formelle opstillingskriterier. Og så skal du have mindst 10 stillere, der er medlemmer af foreningen og bor i din region. Hvis du er medlem af Velliv Foreningen, har du også mulighed for at bidrage til demokratiet ved at være stiller for en kandidat.

Det næste valg, du kan stille op til, er i 2020 i Region Hovedstaden og Region Sjælland. Opstillingen begynder den 15. november 2019. Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her, hvis du ønsker at blive mindet om det, når der er åbnet for opstilling.

Læs mere om, hvordan du stiller op og anmelder dit kandidatur. Du kan også få gode råd til din kampagne og din kandidatpræsentation.

Valg2020_Kalender_orange .png

Har du spørgsmål om valget?

Anna Elisabeth Lotz

Administrationschef