Spørgsmål om årets bonus

• Hvorfor får jeg bonus?

Du får bonus, fordi du er medlem af Velliv Foreningen (tidligere Norliv – Foreningen for kunder i Nordea Liv & Pension). Alle medlemmer, der opfylder bonuskriterierne, modtager bonus i 2018, fordi foreningens overskud i 2017 er så stort, at foreningens repræsentantskab har besluttet, at der skal udbetales medlemsbonus.

• Hvornår bliver min bonus udbetalt?

Hvis du opfylder alle bonuskriterierne, bliver din bonus udbetalt i slutningen af maj. Har du en udenlandsk konto som NemKonto, kommer din bonus lidt senere, men stadig inden sommerferien.

Hvis du mangler at opfylde nogle af bonuskriterierne, fx at du ikke har oplyst dit CPR-nummer til Velliv (tidligere Nordea Liv & Pension), eller du ikke har en NemKonto, kan du nå at få det på plads senest den 30. november 2018. Så sørger vi for, at du får din bonus inden årets udgang.

• Hvordan får jeg udbetalt min bonus?

Din bonus bliver udbetalt på den konto, du har registreret som NemKonto. Du skal have en NemKonto for at have ret til bonus, og vi udbetaler kun bonus til en NemKonto.

• Hvornår får jeg at vide, hvor meget jeg får udbetalt i bonus?

Velliv Foreningen sender breve ud til alle bonusberettigede medlemmer i starten af maj. Du modtager dit brev enten i e-Boks eller med post. Når vi udbetaler pengene i slutningen af maj, vil beløbet også fremgå af Vellivs app sammen med beregningsgrundlaget. Hvis din pension er under udbetaling, fremgår det beløb bonussen er beregnet på ikke af app'en.

Hent appen her:

App Store