Fortrolighed og datasikkerhed

I forbindelse med indsendelse af anmodning om prækvalificering, og ved indsendelse af ansøgning til Velliv Foreningen oplyser vi dig om regler og retningslinjer, som knytter sig til prækvalifikation, ansøgning og bevilling.

Fortrolig behandling af ansøgninger

Sekretariatsmedarbejdere, eksterne sagkyndige og bestyrelsesmedlemmer, der har kendskab til - og håndterer - anmodninger om prækvalifikation eller ansøgninger har tavshedspligt om alle materialer, der indsendes til Velliv Foreningen. Dette gælder også ansøgninger, som ikke modtager en bevilling.

Projekter, der har modtaget en bevilling offentliggøres og kommunikeres først efter aftale med bevillingsmodtageren.

Datasikkerhed

Velliv Foreningen overholder EU's persondataforordning (GDPR) og persondataloven.

Ved at sætte kryds i et felt på sidste side i prækvalifikations- og ansøgningsformularen i forbindelse med indsendelse til os, giver du dit samtykke til, at Velliv Foreningen behandler de personoplysninger, du afgiver i forbindelse med sin henvendelse samt ved udbetaling af bevilling og ved evaluering, hvis en ansøgning bevilges helt eller delvist.

I forbindelse med din kommunikation med Velliv Foreningen bliver du bedt om at indtaste en række personoplysninger. De indtastede oplysninger bruges alene i forbindelse med den ønskede ydelse og dertil knyttede sagsbehandling og beslutning.

Det er ansøgers/bevillingshavers ansvar at opbevare information om loginoplysninger til ansøgningssystemet betryggende.